Aplinkos analizė

Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.

„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo

Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.

Tarp stambiausių pasaulio franšizių – ir Lietuvoje matomi vardai

Pagal rekordinį franšizių tinklo dydį visus lenkia JAV, o pagal siūlomą veiklą – greitojo maisto franšizės.

Kaip Ingvaras Kampradas sukūrė IKEA fenomeną

„Baldų rinkos okupantė“, – apie IKEA sako vieni. „Baldų rinkos revoliucionierė“, – atliepia kiti. Kaip bepavadinsi, šiandien tai – imperija.

„Kukuruku“ ir „Yogugu“ plėsis

Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.

Franšizių įvairovė

Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.

Artūras Zuokas: nuo „McDonald‘s“ iki „Wheelys“

Žinomas politikas, buvęs Vilniaus meras, sėkmingas verslininkas. Tokiam Artūro Zuoko pristatymui trūksta dar vienos detalės. Mat jis dar ir franšizės gavėjas.

Franšizavimas – kas tai?

Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?

Rinkos naujokė – siuntų paslaugų bendrovė „Mail Boxes Etc.“

Tarptautinių siuntų paslaugų bendrovė „Mail Boxes Etc.“ (MBE) plėtrą Baltijos šalyse pradeda nuo Lietuvos. Ambicingais planais ilgainiui įsteigti 25 centrus dalinasi MBE pasaulinės plėtros vadovas Paolo Vitale.

Franšizės gavėjų paieška: pasiruošimas, kanalai, procesas

Franšizės gavėjų pritraukimas - kompleksinis procesas. Šiame straipsnyje patarsime, kaip jam pasiruošti, kur ieškoti franšizės gavėjų, kaip ir ką komunikuoti bei apžvelgsime proceso eigą nuo kandidato užklausos gavimo iki franšizės sutarties pasirašymo.

Kovos menų franšizės paklausą stipriai lemia kilmė

Franšizės verslo modelis kovos menuose – pasaulyje įprasta praktika. Vis dėlto Lietuvoje tai – sunkiai prigyja.

Franšizės pirkimas–pardavimas

Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.

Kelionių milžinės TUI franšizės gavėjai Baltijos šalyse tikina, kad labiausiai laimės klientai

Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.

Franšizavimo pliusai

Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.

Kodėl perkant restorano franšizę jums nebeprireiks kastuvo ir maišo?

Kur dažniausiai klysta franšizės gavėjai ir davėjai bei kaip tų klaidų išvengti, pasakoja „Amber Food“ grupės franšizės ir plėtros vadovas Audronis Laukaitis.

Kiek ir kodėl tiek daug?

Kaip apskaičiuoti tikrąją investicijų į franšizę vertę? Patarimai, kaip verifikuoti pradines ir einamąsias franšizės pagrindu veiksiančio verslo išlaidas.

„Capital“ biurų restruktūrizacija: tarpininkavimo veiklą pradeda naujas biuras

Nekilnojamojo turto tarpininkavimo agentūrų tinklas „Capital“ ir toliau konsoliduojamas – du brokerių biurai Vilniuje jungiami į vieną.

„Fresh Post“ įkūrėja: franšizė iškart pastato ant bėgių

Tinkamas pasiruošimas tarptautinei verslo plėtrai – vienas atsakingiausių momentų, nuo kurio priklausys verslo ateitis.

Penki mitai apie franšizavimą

Egzistuoja ne vienas su franšizavimu susijęs mitas. Jog nebūtumėte klaidinami, ypač, jeigu svarstote įsigyti franšizę, svarbu juos atpažinti. Straipsnyje pateikiami penki tokie mitai.

Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?

Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.

Reputacijos gniaužtuose: kaip laimėti?

Gyvename prekės ženklo fanatizmo laikais, kai daugybę verslo sandorių, ypač kalbant apie franšizės pardavimus, lemia reputacija, prie kurios kūrimo (arba griovimo) neišvengiamai prisideda kiekvienas franšizės gavėjas.

„Young Engineers“: mūsų tikslas - kurti šviesesnę ateitį

- Jeigu mąstote teisinga linkme, galite įgyvendinti daug gerų dalykų - sako „Young Engineers“ įkūrėjas, Amir Asor.

Franšizės davėjo verslo vizija ir misija

Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.

„MiniBoss“ į verslumą skatina žiūrėti plačiau

Nuo mokymų suaugusiems bei įmonių darbuotojams iki franšizės pagrindu įkurtų savaitgalinių mokyklų vaikams.

Kaip paruošti franšizę plėtrai į užsienio rinkas?

Franšizavimo konsultantas ir „PROFIT system“ direktorius Michał Wiśniewski pataria, kokių veiksmų turėtų imtis franšizės davėjai, norėdami plėsti savo verslą tarptautiniu mastu.

„Subway“ tiki, kad lietuvių širdis užkariauti dar pavyks

Restoranų tinklas „Subway“ neketina sudėti ginklų net ir po pirmosios nesėkmės.

Nišą Lietuvos soliariumų rinkoje užpildyti pasirengęs „KiwiSun“

Specialia technologija galintis pasigirti biosoliariumų studijų tinklas „KiwiSun“ žvalgosi franšizės gavėjų Lietuvoje.

Franšizės pirkimo algoritmas

Nusprendėte pirkti franšizę ir jos pagrindu pradėti savo verslą? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.

Vis daugiau penkiasdiešimtmečių ir vyresnių įsigyja franšizes

Vyresnio amžiaus žmonės, užuot dirbę samdomą darbą, vis dažniau atranda franšizavimo galimybes.

„Linos artelės“ tinklo savininkai ryžosi franšizei

Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.